Nu har jag lite funderingar runt när ja ska sälja min Psp phat. Psp:n är lite defekt kan man säga, men den funkar (funkade) . Det hela började med att jag tappade den i golvet så luckan där bak är lite öppen hela tiden men skivan snurrar å funkar som den ska, sen är det en spricka på höger sidan som går till triangel å runda knappen. Nått skruv fäste har lossnat vid R knappen. Allt ser ni på bilderna nedan. Efter smällen i golvet så funkade den fel fritt.
När jag sedan tröttnade på den lite så lät ja den ligga i några månader, sen när intresset ökade igen så plockade jag upp den och laddade batteriet, jag spelade ett tag på den och sedan så dog den lite titt som tätt efter några laddningar. Nu tillslut så vägrar den starta. Det jag tror är att batteriet kan va dött och att den kan behövas ett nytt. När ja sätter i laddaren så lyser dioden gult men den går inte att starta. Ska testa nu att låta den ladda en hel dag å se vad som händer.
Det jag gjorde var att köpa en annan modell 2004 slim versionen så nu är jag nöjd som fan Så nu till mina 2 frågor.
Vad kan man ta för denna då den är lite defekt så att säga?
Och är det någon som är intresserad här så slipper jag lägga ut den för försäljning?
Mvh OvE
Bookmarks