Visar resultat 1 till 13 av 13

Diskussion: Sälja mitt Psp phat

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2009
    Inlägg
    42
    Respekt
    15

    Sälja mitt Psp phat

    Nu har jag lite funderingar runt när ja ska sälja min Psp phat. Psp:n är lite defekt kan man säga, men den funkar (funkade) . Det hela började med att jag tappade den i golvet så luckan där bak är lite öppen hela tiden men skivan snurrar å funkar som den ska, sen är det en spricka på höger sidan som går till triangel å runda knappen. Nått skruv fäste har lossnat vid R knappen. Allt ser ni på bilderna nedan. Efter smällen i golvet så funkade den fel fritt.

    När jag sedan tröttnade på den lite så lät ja den ligga i några månader, sen när intresset ökade igen så plockade jag upp den och laddade batteriet, jag spelade ett tag på den och sedan så dog den lite titt som tätt efter några laddningar. Nu tillslut så vägrar den starta. Det jag tror är att batteriet kan va dött och att den kan behövas ett nytt. När ja sätter i laddaren så lyser dioden gult men den går inte att starta. Ska testa nu att låta den ladda en hel dag å se vad som händer.





    Det jag gjorde var att köpa en annan modell 2004 slim versionen så nu är jag nöjd som fan Så nu till mina 2 frågor.

    Vad kan man ta för denna då den är lite defekt så att säga?

    Och är det någon som är intresserad här så slipper jag lägga ut den för försäljning?

    Mvh OvE
    Last edited by OvE_mw; 2010-12-06 at 00:33.

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Lägg den som auktion i köp & sälj. Går säkert att få någon femhundring från någon som behöver reservdelar.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Orange sken när man kör i laddkabeln låter som brickning i kombination med dåligt batteri o mden inte laddar
    Kan räcka med att du pandorar upp den lite ( flashar ) o sen kanske ett batteribyte
    Har du vägarna förbi sthlm kan vi prova skrämma liv i den o se om det är ett nytt batteri du kan behöva för 300 kr ( unbrickning ) och priset för nytt batteri o mdu vill köpa ett sånt med
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  4. #4
    Registrerade
    Dec 2009
    Inlägg
    42
    Respekt
    15
    Jag har ett pandora batteri hemma, dock så vet ja inte om batteriet i min 2004 funkar till 1004. Gör det de? Bättre å fråga innan man testar
    Efter att ja laddade den i nån timma igår så lös den orange hela tiden tills den slockna, men när ja försökte sätta på den så blinka den bara grönt en snabb gång sen slockna den.

    Ne ja vill nog helst bara bli av med den De blir nog te å slänga ut den på Köp å sälj då ja inte har nån användning för den längre :P

  5. #5
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    2000 batterier går inte på 1000 men 1000 går på 2000 och 3000
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  6. #6
    Registrerade
    Dec 2009
    Inlägg
    42
    Respekt
    15
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    2000 batterier går inte på 1000 men 1000 går på 2000 och 3000
    Hehe ok, då får ja glatt sälja den till någon som behöver den. Den ligger ute nu iaf, så köp den av mig

  7. #7
    Registrerade
    Dec 2009
    Inlägg
    42
    Respekt
    15
    Den har nu legat ute några dagar men inge intresse, tror nog 500:- kanske e för mkt. Så jag sänker mig till 400:- i några dagar, vet dock inte hur ja ändrar det i själva annonsen. Annars får ni gärna lägga bud på den för den ska bort innan jul hade jag tänkt

  8. #8
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av OvE_mw Visa Inlägg
    Den har nu legat ute några dagar men inge intresse, tror nog 500:- kanske e för mkt. Så jag sänker mig till 400:- i några dagar, vet dock inte hur ja ändrar det i själva annonsen. Annars får ni gärna lägga bud på den för den ska bort innan jul hade jag tänkt
    Det går att lägga upp annonser som auktion.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  9. #9
    Registrerade
    Dec 2009
    Inlägg
    42
    Respekt
    15
    Aha ok, får ta å kika på de

  10. #10
    Registrerade
    Dec 2009
    Inlägg
    42
    Respekt
    15
    Hur tar man bort annonsen därifrån då? Den är nämligen såld nu.

  11. #11
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Tog bort den åt dig.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  12. #12
    Registrerade
    Dec 2009
    Inlägg
    42
    Respekt
    15
    Man tackar man tackar

  13. #13
    Registrerade
    May 2012
    Inlägg
    3
    Respekt
    0

    Psp 1004 orange ljus

    Hej ! Jag har en psp 1004 (fat) som inte fungerar och visar inga tecken på att den lever förutom om man laddar den då ljuser en orange ljus . Är tacksam om jag får ett svar vad jag kan göra med den innan jag lämnar in den på lagning och betalar några hundra lappar ))


    MVH

Liknande diskussioner

  1. PSP Phat ...
    By Begga in forum Annonser/SPAM
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2010-05-24, 21:05
  2. PSP Phat
    By Tre Kronor in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2009-10-05, 08:43
  3. sälja mitt xbox 360
    By Rostad360 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 15
    Senaste inlägg: 2009-06-04, 23:54
  4. PSP Phat - Slim
    By mve in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 9
    Senaste inlägg: 2008-03-11, 07:14

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •