Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Sony har släppt en ny firmware (3.55). Nergradering ej längre möjlig.

  1. #1
    Registrerade
    May 2003
    Inlägg
    163
    Respekt
    22

    Sony har släppt en ny firmware (3.55). Nergradering ej längre möjlig.

    Enligt folk som testat att uppgradera sina konsoller till firmware 3.55, går det inte längre att nergradera till 3.41 med jailbreak. Det går dock fortfarande att få konsollen i service läge. Mer info på http://psx-scene.com/forums/f6/ps3-s...-update-72408/

  2. #2
    Registrerade
    May 2007
    Inlägg
    204
    Respekt
    17
    Laaame...Att Sony ens orkar fortsätta på de här viset. Snart kommer ju X3max med riktigt 3.50 stöd, så dom som missat med att nedgradera kan andas ut, ni kommer att få möjligheten spela inom kort Se bara till att inte uppdatera till 3.55 :P

  3. #3
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av Krutan Visa Inlägg
    Laaame...Att Sony ens orkar fortsätta på de här viset. Snart kommer ju X3max med riktigt 3.50 stöd, så dom som missat med att nedgradera kan andas ut, ni kommer att få möjligheten spela inom kort Se bara till att inte uppdatera till 3.55 :P
    Gör dom ?
    Jag har inte sett någon sån mjukvara, eller hårdvara
    So mvanligt lär det vara fel i översättningar o kanske nedgradera från 3.50 till 3.41 som PSJB google translate felinformerade
    elelr så emulerar den ( spoofar / E-bootar ) en högre mjukvara som emulering.

    Vi säger inget förräns vi sett det med egna ögon.
    En vän till mig har beställt en X3 och en anann som skall kunna nedgradera, när jag får hem den kommer vi testa o se vad som händer o fötter. ( dock kommer vi inte frivilligt gå upp till 3.55 ) bara för att testa.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  4. #4
    Registrerade
    May 2007
    Inlägg
    204
    Respekt
    17
    http://psx-scene.com/forums/f6/firmw...e-x3max-72176/

    Bekräftat av garyopa att de rör sig om en äkta uppdatering.

  5. #5
    Registrerade
    Jan 2004
    Inlägg
    87
    Respekt
    21
    TACK SONY! skitkul att jag inte kommer in på PSN från FW3.50. nu kan jag inte lira GT5 med mina polare längre.. dax att skaffa sig en Online PS3:a... om de ska va värt att köra jailbreak. annars väntar jag på gratis jailbreak lösning för min 3.50.. alternativt köpa en downgrade dongel.

  6. #6
    Registrerade
    Apr 2002
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    40
    Respekt
    23
    gump:
    Eller så använder du dig utav Logan 5 tool, som just nu fungerar för att komma in på PSN med FW 3.50. Så än så länge så kan du köra GT5 (åtminstonde någon dag till innan de täpper till det hålet igen).

  7. #7
    Registrerade
    Jan 2004
    Inlägg
    87
    Respekt
    21
    jepp jag läste det, men tack för tipset. jag visste inte om den fortfarande fungerade.

    brukar de ofta komma sånna här psn lösningar ?

    som sagt ps3 är helt nytt för mig

Liknande diskussioner

  1. Custom Firmware 3.72-HX släppt!
    By Bajen13 in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2008-03-23, 06:06
  2. Firmware 3.01 släppt från Sony
    By Pendragon in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-06, 08:59
  3. Firmware till Hitachi 46 Släppt
    By Pengopai in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 14
    Senaste inlägg: 2006-06-26, 20:35
  4. Firmware Sony NS-305
    By Bowmore in forum Produktsupport - DVD-spelare
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2003-02-20, 15:46

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •