Original inlägg av
frotz
Hej
Försöker bränna Assassins.Creed.Brotherhood.XBOX360-GLoBAL och har gjort av med 3 skivor. Men inget funkar. Boxen är flashad med senaste LT+ och jag har laddat ner senaste abgx360 1.0.5. Har läst runt lite och blir inte riktigt klok på om man måste patcha spelet för ap25 eller om nya versionen av abgx360 gör det åt en?
Men iaf så är det skit samma, för jag har provat att patcha den och sen köra med abgx360 med rätta inställningar och provat att bara köra och låta abgx360 patcha åt mig och allt såg väldigt bra ut. Brände sen som vanligt som jag alltid har gjort med samma brännare och samma skivor.
Men när jag ska kolla i abgx360 om spelet blivit bränt korrekt så får jag fram "ERROR: error reading dvd". Och sätter jag in den i xboxen så kan den inte läsa och jag får fram "open tray".
Då till min fråga...vad är det troligaste felet? Kan det vara fel på mina skivor? Kan min brännare ha blivit kass? Har det blivit något fel med abgx360 och patchningen av spelet?
PS. Har bränt ut Call of duty black ops för en vecka sen med samma skivor och det spelet funkade på första försöket. Och då funkade brännaren som den skulle.
Bookmarks