Hej.
Jag kan varken logga in eller få nytt lösenord när jag gör reset på eposten. Får inga felmeddelande eller något på siten heller.
ville ladda ner 4.3 men kan inte
Är det någon mer som upplever samma problem med ps3key?
Hej.
Jag kan varken logga in eller få nytt lösenord när jag gör reset på eposten. Får inga felmeddelande eller något på siten heller.
ville ladda ner 4.3 men kan inte
Är det någon mer som upplever samma problem med ps3key?
När jag försöker logga in så känns det som att trycka på uppdatera sidan... kommer varken in eller får inte upp något meddelande som säger "användarnamn och lösen är fel"
Vänta till ikväll och prova!
Det har vart så i 2 dagar nu. Har filen om du behöver.4.3
Samma här, trist!
Kan man använda andras nerladde updates till sin PS3KEY, eller är de personliga?
Jag är osäker, har fått uppfattningen att dom är registreringsnyckel-bundna då din nyckel står i filnamnet du laddar hem...
Sjukt irriterande då jag slog till och beställde en PS3KEY igår. Det skulle vara brutalt surt om det visar sig att den är obrukbar. Förhoppningsvis börjar registreringen fungera igen, men annars hoppas jag att det kommer fungera med uppdateringar nedladdade från annat håll. Någon som vet?
Nu fungerar registreringen igen. =)
Sidan låg nere lite igår pg.av överbelastning.
Trafik in går segt men från sidan har den cappats
Det bör fungera nu ( jag loggade in på mitt konto o hämtade lite filer själv )
Vad jag märkt så är ine uppdateringsfilerna dongelspecifika
Kan vara annat med Downgrade som jag inte hunnit testa ännu!
PS3Key Downgrader firmware online!PS3Key PS3 Downgrade-JIG firmware
This firmware turns PS3Key into a so-called service JIG that allows you to downgrade the PS3 firmware from 3.50 to previous versions. Archive contains instructions and firmware for all versions of PS3Key, but not the modified 3.41 PUP or other files containing copyrighted material.
Posted on 7th December 2010
If you need to downgrade a PS3 with firmware version 3.50 or below you can now grab the PS3KEY JIG firmware from the downloads section! Please note that we do not host the modified PUP file or any other file that may contain copyrighted code.
Read more about this »
PS3Key Downgrader announced!
Posted on 4th December 2010
We have received many emails regarding "rumours" of a PS3Key downgrader capable of downgrading PS3 firmware from v3.50 to v3.41 using the "JIG" method. We can confirm that those ruomors are indeed true! Stay tuned for more news in the next few days!
Read more about this »
Last edited by Pendragon; 2010-12-10 at 12:26.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks