nån som vet hur man får det att funka för idags läget så stöds inte voicecommands om local är ställt på sverige osv. den lilla micksymbolen finns inte på tvrutan det är bara "handen"
nån som vet hur man får det att funka för idags läget så stöds inte voicecommands om local är ställt på sverige osv. den lilla micksymbolen finns inte på tvrutan det är bara "handen"
förmodligen har man inte arbetat fram stöd för det svenska språket, och därför valt att inte lägga med den funktionen om man bor i sverige, prova att ändra till USA eller Storbrittanien
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
problemet blir då om man ändrar till usa/uk så måste den starta om för det ska träda i kraft att varje gång jag startar boxen så loggar den in mig automatiskt på xboxlive och då stäng voicecommand av...känner av att jag bor i sverige genom mitt hotmailkonto...hur stänger man av automatisk inloggning på live på boxen vill logga in manuellt...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
det funkade..loggar in manuellt eller med som nu med rösten för nu funkar voicecommand hela vägen. tack igen för hjälpen
Kul att det löste sig
Google is your friend!
Bookmarks