LT+ v1.1 For BenQ & Lite-On har tydligen kommit ut.
Är det en nyare version av LT+ som kom ut för bara någon vecka sen?
Hur nödvändig är den?
LT+ v1.1 For BenQ & Lite-On har tydligen kommit ut.
Är det en nyare version av LT+ som kom ut för bara någon vecka sen?
Hur nödvändig är den?
Läser du inte inlägg som skrivs precis innan du skriver i en tråd? http://forum.psxcare.com/support/sho...225#post237225
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Fortfarande ingen som vet skillnaden? Låter som det är inte så nöd vänligt eftersom ingen pratar om den.
jodå, swizzy svarade på frågan, hade bara varit att trycka på länken.
- LT+ v1.1 Supports Benq and Liteon Drives (74850, 83850V1, 83850V2, 93450)
- Xbox 1 Backup Support (iXtreme compatible, DVD9 only)
- Improved PFI Support
- Improved AP25 performance
Hur nödvänligt är det att byta till LT+ 1.1 om man är ute på LIVE ofta?? Jag har LT+ bara räcker det?
Last edited by feifam; 2010-12-19 at 20:38.
Nej feifam du behöver inte byta, iXtreme LT+ 1.1 är inte mer Live-säker än 1.0. Om du nu frågar vad det är för skillnad, tror jag att jag gör Swizzy och int21 en tjänst och åker över och skjuter dig, då du tydligen inte anstränger dig att läsa svaren som ges dig.
ok tack, men om jag ska vara riktig ärligt så vet jag fortfarande inte skillnaden med LT+ och LT+ 1.1. Detta kan beror på kanske jag inte vet vad är vad men hur som helst så behöver jag inte uppgradera. Det är därför ni stora grabbarna finns här. TACK!
1. Den gör så att din DVD-spelare klarar att läsa fler olika märken av brända skivor.
2. Den gör att du kan spela fler gamla Xbox 1 spel som du inte spelar.
tack nu vet jag skillnaden. Det var ett sånt svar som man ville höra :-). Jag kan vänta med att flasha om den.
Tack Svantesson666!
Last edited by feifam; 2010-12-19 at 22:05.
Bookmarks