Infosidan med leveransdatum daterad 2002-01-26, är det så långt ni kom på de första femtio chippen eller hann ni med mer installationer?
Infosidan med leveransdatum daterad 2002-01-26, är det så långt ni kom på de första femtio chippen eller hann ni med mer installationer?
***> Nazdak <**
Jag skall uppdatera sidan. Vi har några chip kvar vilka går till leveranser av nya PS2 (vi har just nu modifierat inlämnade fram till 28/12 och nya till 15/12)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
oki, tack då vet jag...typiskt då missar jag nog min nya moddade ps2:a precis..på det berömda håret så att säga..![]()
***> Nazdak <**
Vi har ett par chip kvar till nya PS2 som kommer göras/skickas på Onsdag. Sedan verkar det som om vi får nya leveranser ganska snart.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
oki, vem vet, kanske man kan ha riktigt tur att få hänga med på det sista chippet, skulle inte vara helt fel. Vill det sig riktigt illa så kan nästa leverans dröja länge, fast iofs är man ju vana på att vänta när det gäller Messiah...
***> Nazdak <**
Bookmarks