Tjenare jag har en 120GB HDD på mitt elite som har slutat fungera, det står bara unformatted i xbox 360 efter man har formaterat den, men den fungerar perfekt i datorn och hdd verkar inte ha krachat. men jag öppnaden den för att formatera om hela hdd jag stoppade den i en dator och på började, jag använde Winhex och sparade hddss.bin från den. Jag renade hela hdd och sedan la jag tillbaka hddss.bin informationen i sector 16. sedan så lägger jag till Partion 0 1 2, och sedan tar jag bort LNB från den(så att den kan synas i xboxet) sedan stoppar jag tillbaka den i xboxet och jag formaterar den. Sedan står det bara Unformated när formateringen är klar??WFT?? HDD är hel men vad händer, ok den kanske är trasig så jag bestämmer mig för att skicka tillbaka den till MS (dumt att inte göra det från början, gjort är gjort) jag sätter tillbaka klistermärket på hdd nu kommer fårgorna kommer MS att märka att jag har varigt i hdd och rotat? eller kommer de göra samma som jag märka att den inte går att formatera? kommer jag få en ny?? någon som har någon idé om vad som händer när det står unformatted?
snälla hjälp!!!
Bookmarks