Nån som vet vad som händer med PSJailbreak`s hemsida? Den har varit nere ett tag nu
Nån som vet vad som händer med PSJailbreak`s hemsida? Den har varit nere ett tag nu
Den går ner med jämna mellanrum, sen kommer den tillbaka igen... kanske myndigheter där som stänger ner den eller något? alternativt kanske hackers stänger av den med DDOS attacker?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Kan vara så att dom inser att dom inte har mer att komma med nu och har lagt ner verksamheten :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Man kanske ska börja å tänka på att köpa en annan dongel, känns surt när man har precis köpt en dock. Vilken rekommenderas? AT90USBKEY eller PS3KEY
Här hittar man psjailbreak sidan nu för tiden
http://www.officialpsjailbreak.com/
om sidan ändå liknade riktiga sidan något kanske men det gör den ju inte >_<
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Bookmarks