Original inlägg av
Maol
Tjenare!
Skulle köpa en 500GB WD SATA disk till min ps3 på en butik.
Beställde hårddisken på deras sida och skulle hämta den i butiken, då visade det sig att dom inte hade den på lager så jag fick en Samsung 640GB SATA2 till samma pris, tog den då han sa att den är bakåtkompatibel till vanlig SATA och tänkte att den skulle fungera lika bra.
Kopplade nyss in hårddisken i ps3an och startade den, då får jag fram " Koppla in din ps kontroll med usb-kabel och tryck på PS knappen ". Det har jag gjort flera gånger men kommer inte vidare.
Vad kan vara fel? Hur gör jag?
Tacksam för svar!
Mvh Maol
Lyser din kontroll?
har du andra saker kopplade i andra usb-uttag?, detkan vara så att de snor kontroll#1-platsen
Om du inte gjort detta redan så koppla ur allting annat och sätt kabeln i första USB-uttaget och prova igen.
Nes: Bryggad|Snes: SuperWilCard 32Mbit|N64: Dr64 256Mbit|Gamecube: Viperchip |Gameboy: GB Xchanger 64 Mbit|GameBoyAdvance: Advance Flashlinker 128Mbit|MasterSystem: Original |Saturn: Luckswitchswap|Dreamcast: Original|xbox: Flashad|Xbox360: Hitachi_iXtreme_v1.51, Jtag, Xbrebot, Xexmenu 1.1, 320GB int.HDD|Xbox360 Slim: 250GB Original|PS1: Chippad|PS2: Messiah-Chippad |PS3 Slim: 500GB, Kmeaw 3.55 CFW, multiMAN|PS3 Slim: 160GB, Senaste OFW|Vectrex, c64, Amiga och en massa andra: givetvis original
Bookmarks