Visar resultat 1 till 10 av 10

Diskussion: kinect strul

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2005
    Inlägg
    44
    Respekt
    19

    kinect strul

    hej köpte en ny box med kinect till julklapp(snabb att öppna) till min fasa passar inte kinecten till min gamla box som jag tänkt spela backuppspel på o ha den nya till online.
    vad göra?finns det nån övergång?
    vilbe

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av vilbe Visa Inlägg
    hej köpte en ny box med kinect till julklapp(snabb att öppna) till min fasa passar inte kinecten till min gamla box som jag tänkt spela backuppspel på o ha den nya till online.
    vad göra?finns det nån övergång?
    vilbe
    kinect passar till alla boxar. för slim räcker det med en usb-kabel för att ge den ström, för äldre boxar (tjock) så krävs också att man ansluter nätadapter. om du menar att kinectbackuper och nya spel med ap2.5 skydd inte startar när du lagt in ny dashboard i din box, så får du uppdatera till LT+ firmware för att lösa det.

  3. #3
    Registrerade
    Nov 2005
    Inlägg
    44
    Respekt
    19
    aux kontakten på kinecten passar ju inte någonstans på den gamla boxen samt att jag fick inte med någon extern nät adapter o det verkar inte finnas nåt hål för en sådan på kinecten.
    vilbe

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av vilbe Visa Inlägg
    aux kontakten på kinecten passar ju inte någonstans på den gamla boxen samt att jag fick inte med någon extern nät adapter o det verkar inte finnas nåt hål för en sådan på kinecten.
    vilbe
    vad för aux kontakt? ur kinecten går det en sladd med en usb-kontakt i andra änden. denna kontakt kan du sätta direkt i boxen om du har slim, annars kopplar du in den i delaren som sitter fast i nätadaptern. på kinectkartongen står det även, innehåller nätadapter så har du köpt den begagnat?

    tog ett foto för att visa.

    Last edited by int21; 2010-12-24 at 13:47.

  5. #5
    Registrerade
    Nov 2005
    Inlägg
    44
    Respekt
    19
    tog ett kort på en kontakt som passar i ett hål på den en slimbox där det står aux( felfel)ok my bad läste på din bild nu.måste allstå köpA NÄTADAPTERGREJEN SOM passar i kinecten.
    vilbe

  6. #6
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av vilbe Visa Inlägg
    tog ett kort på en kontakt som passar i ett hål på den en slimbox där det står aux( felfel)ok my bad läste på din bild nu.måste allstå köpA NÄTADAPTERGREJEN SOM passar i kinecten.
    vilbe
    Köpte du inte Kinecten löst? då ska den finnas i förpackningen, om du köpte Kinecten i bundle med Slim passar den tyvär BARA till slim
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  7. #7
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    det stämmer. köper du kinect löst är adaptern med, annars inte. tror vi löst ännu ett problem.

  8. #8
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Om man inte fick med en sådan adapter när man köper den löst och från en butik ska man gå tillbaka och klaga tycker jag
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  9. #9
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Om man inte fick med en sådan adapter när man köper den löst och från en butik ska man gå tillbaka och klaga tycker jag
    Känt problem. I USA finns den saknade adaptern som tillbehör. Vet inte om den finns i svenska butiker, men det borde den ju göra.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  10. #10
    Registrerade
    Nov 2005
    Inlägg
    44
    Respekt
    19
    det gick o beställa från ms ca:350kr
    vilbe

Liknande diskussioner

  1. Kinect?
    By lind75 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2010-12-16, 06:54
  2. Kinect update?
    By el-rey in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2010-12-12, 22:34
  3. Kinect
    By Guitar in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 46
    Senaste inlägg: 2010-11-30, 22:49
  4. Kinect
    By hammond_ in forum XBOX 360 - BANNED FROM LIVE
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2010-11-24, 19:44
  5. Kinect + Nya dashen + JTAG
    By PalmiNio in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2010-11-18, 13:14

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •