hej köpte en ny box med kinect till julklapp(snabb att öppna) till min fasa passar inte kinecten till min gamla box som jag tänkt spela backuppspel på o ha den nya till online.
vad göra?finns det nån övergång?
vilbe
hej köpte en ny box med kinect till julklapp(snabb att öppna) till min fasa passar inte kinecten till min gamla box som jag tänkt spela backuppspel på o ha den nya till online.
vad göra?finns det nån övergång?
vilbe
kinect passar till alla boxar. för slim räcker det med en usb-kabel för att ge den ström, för äldre boxar (tjock) så krävs också att man ansluter nätadapter. om du menar att kinectbackuper och nya spel med ap2.5 skydd inte startar när du lagt in ny dashboard i din box, så får du uppdatera till LT+ firmware för att lösa det.
aux kontakten på kinecten passar ju inte någonstans på den gamla boxen samt att jag fick inte med någon extern nät adapter o det verkar inte finnas nåt hål för en sådan på kinecten.
vilbe
vad för aux kontakt? ur kinecten går det en sladd med en usb-kontakt i andra änden. denna kontakt kan du sätta direkt i boxen om du har slim, annars kopplar du in den i delaren som sitter fast i nätadaptern. på kinectkartongen står det även, innehåller nätadapter så har du köpt den begagnat?
tog ett foto för att visa.
Last edited by int21; 2010-12-24 at 14:47.
tog ett kort på en kontakt som passar i ett hål på den en slimbox där det står aux( felfel)ok my bad läste på din bild nu.måste allstå köpA NÄTADAPTERGREJEN SOM passar i kinecten.
vilbe
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
det stämmer. köper du kinect löst är adaptern med, annars inte. tror vi löst ännu ett problem.
Om man inte fick med en sådan adapter när man köper den löst och från en butik ska man gå tillbaka och klaga tycker jag
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
det gick o beställa från ms ca:350kr
vilbe
Bookmarks