Hallå där PSXCare!
Jag vet att detta är min första tråd, och jag ber om ursäkt för att jag är så oartig att inte presentera mig först, så... hej hej!
Jag köpte min Xbox 360 Elite, flashad med iXtreme LT, från er på PSXCare tidigt 2010, och har nu idag stött på detta fenomen med AP25. jag har sökt på google efter det, och även på ert forum och har hittat att det är en ny problemlösning från GreedySoft.
Jag har även hittat att det hittills är Fable 3, Assassin's Creed Brotherhood och Need For Speed Hot Pursuit som har denna programvara. Jag har även läst att LT+ kan komma förbi det, och att även Samsung (och jag tror det var Hitachi) läsare skippar det.
Nu kommer mina frågor:
Om min konsoll klarar av att läsa och spela Fable 3, klarar det då AC Brotherhood?
Om min konsoll kan läsa och spela Fable 3, klarar den då även AC Brotherhood? Okej, hittade just svaret på detta. Jag svär för mig själv...
Om inte, MÅSTE jag verkligen uppdatera till LT+? Jag vågar ej öppna lådan själv, och har inte råd att skicka den till er, och jag vet tyvärr inte vad den har för läsare. Hittade även detta. Då formulerar jag om frågan, finns det något simpelt sätt att uppdatera till LT+?
Jag tackar redan nu för era förhoppningsvisa positiva svar!
Bookmarks