Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: 360 och PS3

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2010
    Inlägg
    7
    Respekt
    0

    360 och PS3

    Hallå där allihopa!

    Kontra vad titeln på tråden kanske får er att tänka på, så skall jag inte dra upp ett uråldrigt konsollkrig, utan tänkte bara ställa en snabb fråga som jag förhoppningsvis kan få svar på här. Om ni anser att frågan passar bättre i en annan kategori får ni gärna flytta den!

    Jag har ett softmoddat Xbox 360 med ganska så många spel på, och kan ju inte spela några utav dessa Live, då jag misstänker att jag kommer bli bannad ganska så snabbt. Så min fråga lyder så här: Är det värt att skaffa en PS3:a, som jag endast spelar köpta spel på, fast jag har en softmoddad Xbox 360? Jag har ju självklart tänkt att använda den som online konsoll, och även för att spela de där mycket efterlängtade PS3 exklusiva spelen. Är det värt det?

    Till det hela är det väl värt att nämna att jag är en 19 åring utan någon annan inkomst än studiebidrag. Sitter och ruvar på ungefär 5000kr.

    Tacksam för svar och åsikter! : )

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Spelen brukar vara bättre på 360'n än PS3:an faktiskt... dom som finns till båda, men visst det är värt det då PS3:an har gratis online spelande

    Du får dessutom en grym media spelare med Blu-Ray film stöd!
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Dec 2010
    Inlägg
    7
    Respekt
    0
    Jaa, det är ju inte helt fel! Blir till att beställa PS3 med BlazBlue Continuum Shift och Metal Gear Solid 4 om några dagar då! =D

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •