Hansi, jag har läst lite om min tv i manualen och där står det inget om att den kan visa NTSC det står bara massa olika PAL grejer och det står bara om 50 hz,kommer jag kunna spela brännda NTSC spel med den tvn om jag köper en RGB kabel?
Hansi, jag har läst lite om min tv i manualen och där står det inget om att den kan visa NTSC det står bara massa olika PAL grejer och det står bara om 50 hz,kommer jag kunna spela brännda NTSC spel med den tvn om jag köper en RGB kabel?
Om du får svartvit men i övrigt korrekt bild nu så klarar din TV 60Hz.
Står det ingenting om RGB i bruksanvisningen till din TV så är det osäkert om det hjälper med RGB-kabel. Har du tur så klarar den RGB. Annars måste du köra med ntsc/pal konvertern för 300:-
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Jo det står att den klarar RGB i AV2 men jag vet dock inte om den klarar 60 hz. Finns det inget sätt man kan testa det på?
Du måste testa med något som ger 60Hz.
Om du har en PS2 eller Dreamdcast finns det vanliga PAL spel som har möjlighet att visa 60Hz, t.ex. state of emergency (ps2)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks