Varför ser jag spelet från den externa hårddisken med backup manager och inte med Gaia manager, det visar att jag har hdd inkopplad men visar inga spel.Spelen ligger på hdd i mappen GAMEZ?
Varför ser jag spelet från den externa hårddisken med backup manager och inte med Gaia manager, det visar att jag har hdd inkopplad men visar inga spel.Spelen ligger på hdd i mappen GAMEZ?
Vilken version av Gaia Manager har du installerat? det följer med 2st PKG filer, du bör använda dom som är märkt med just GAMEZ
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Skall kolla detta, tror jag tog den övre filen vilket inte var GAMEZ. V 1.04.1.
Well there is your problem, and solution...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Funkar perfekt, tack för hjälpen...
Nya Gaia släpptes ju häromdagen.
Är rätt färsk på området, körde med Rogero innan.
En sak fick mig att undra:
Så om jag förstått det rätt så laddar varje version från en specifik plats?Original inlägg av psx-scene
Provade att installera fler än 1, vill ju kunna lira rippade spel, samt spel från intern och extern hdd.
Men det funkade inte att installera fler än 1 pkg, ps3an ansåg att det var samma program.
i orchestrate hostile takeovers, what do you think of that?
Google is your friend!
Google is your friend!
Google is your friend!
Bookmarks