Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Vilken backup manager till PS3Key?

Registrerade
    Jan 2011
    Respekt
    0

Vilken backup manager till PS3Key?

Jag har lycktas få min ps3 till v.3.41 och allt annat som skall göras är gjort. Nu står jag bara i valet och kvalet över vilken manager som jag ska använda. Läste att det fanns lite problem med PS3Keys egna Open Manager...

Läste oxå att man kan använda FTP. Men funkar det med PS3Key?

Tack på förhand. Skit bra sida och forum

Registrerade
    Sep 2010
    Respekt
    15
    FTP funkar med ps3key, japp.
    Jag använder både mutliman och gaia manager...

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Citat Original inlägg av ak83 Visa Inlägg
    Jag har lycktas få min ps3 till v.3.41 och allt annat som skall göras är gjort. Nu står jag bara i valet och kvalet över vilken manager som jag ska använda. Läste att det fanns lite problem med PS3Keys egna Open Manager...

Läste oxå att man kan använda FTP. Men funkar det med PS3Key?

Tack på förhand. Skit bra sida och forum
    Alla homebrew programmen som finns för PS3:an idag fungerar oavsett vilken dongel man använder (mer eller mindre, vissa funktioner kräver nyare payloads än andra, men PS3Key kör med en av dom senaste/bästa payloadsen så...)
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Jag gillar Gaia, har inte provat Multiman ( har för mig att den kan kopiera Blålaserfilm med men ni som har testat kan väl skriva en rad eller två om det här

Sen att jag har OM och Gaia + en till installerat o använder en mest är ju normalt
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Registrerade
    Sep 2010
    Respekt
    15
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Jag gillar Gaia, har inte provat Multiman ( har för mig att den kan kopiera Blålaserfilm med men ni som har testat kan väl skriva en rad eller två om det här

Sen att jag har OM och Gaia + en till installerat o använder en mest är ju normalt
    Jag har inte provat kopiera in BR film med Gaia, men det är huvudsakligen den managern jag använder. Har kopierat in spel på den interna HDD'n utan problem och som vanligt behöver jag bara någon random original ps3 skiva för att starta dom spelen.

Edit
    Skrev fel, menade att jag i huvudsak använder multiman
    Last edited by Electron; 2011-01-04 at 14:25.

Registrerade
    Jan 2011
    Respekt
    0
    Ok ok, tack för hjälpen. Då får jag ladda ner Multiman och testa helt enkelt. Nått speciellt jag behöver tänka på?

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Det var Multiman någonting som skulle ha stöd för att rippa blålaser film inte Gaia o jag har ännu inte provat det *ler*
    Någon som kör Multiman kan ju alltid testa o se hur det blir
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

1. Backup manager osv
    By radical2005 in forum Playstation 3
    Senaste inlägg: 2010-11-15, 12:13
  2. Backup manager - Vilken skulle du rekomendera?
    By gheno in forum Playstation 3
    Senaste inlägg: 2010-11-08, 22:37
  3. PS3Key på väg ut till försäljarna nu...
    By Tjurig in forum Playstation 3
    Senaste inlägg: 2010-10-22, 09:39
  4. Alternativ till X2 Bios Manager
    By Gumman in forum X-ecuter 2 PRO support
    Senaste inlägg: 2003-02-25, 20:27
  5. backup på sina daves, vilken mapp..?
    By T2 in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2003-02-10, 08:55

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner