Har inte fungerat för mig på en vecka kan inte upd dongeln? får error bara jag eller ?
Har inte fungerat för mig på en vecka kan inte upd dongeln? får error bara jag eller ?
samma för mig, kan inte heller upd dongeln...
Jag har förstått att deras hemsida är nere ofta... så gå och koka en kopp kaffe och kolla sedan igen
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
måste väl finnas nått annat sett att få dessa att funka? vi är ju riktigt lurade på pengar...............
Tyvär finns det inget annat sätt att uppdatera dessa då uppdateringarna är krypterade för just din dongel, och tyvär så lär det inte hända mycket mer med dom här donglarna, då man nu kan signera program och grejer direkt, man behöver inte längre hålla på med donglar utan kan skapa en hel custom firmware som låter dig göra allt som du kan med dongeln och lite till utan att behöva en dongel i huvudtaget, konsollen kan inte se skillnad på dom här signaturerna som kan skapas nu och dom som Sony själva har gjort...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
När ungefär tror du att dom kommer släppa den då?Blir det en CFW lär den kunna skriva som en vanlig update
Det händer massor just nu, nya verktyg utvecklas och inom de närmsta timmarna/dagarna/veckorna kommer det dyka upp mer skoj saker till ps3:an än vi kommer hinna sortera ut...
Jämför med när första xbox knäcktes, det kom massor med dashboards, ftp-servrar, mediaspelare osv. Fast denna gång är det ännu "värre" då man inte kommer behöva modifiera sin ps3, bara installera och köra...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Ge dom lite tid att arbeta på det, så säg 1-2 veckor så bör den första CFW'n kunna komma, den kommer inte vara speciellt stabil och kanske innehålls fattig, på samma sätt som acid CFW... den innehåller inget speciellt kul... men väntar du 1-2 månader så har du 3.55 eller senare som CFW skulle jag tro
Google is your friend!
ja, min jailbreak dongel funkar inte nu, måste updatera den, så den innebär att CFW kommer kunna ersätta den om några veckor?
Förhoppningsvis ja... men kan ta ngra månader innan det fungerar riktigt bra
Google is your friend!
jaa, kommer ens psjailbreak.com komma upp! värda spenderade pengar när jag måste uppdatera den efter ett par dagar, och sen lägger dom ner sidan...
så inga pengar tillbaka då? helt värdelöst detta ju. + att ni fortfarande säljer psjailbreak på förstasidan. ta bort! folk vet ju inte
mm, det är faktiskt riktigt tråkigt
PS3key har senaste uppdateringen tillgänglig spoofad till 3.55!
Folk vill ju ha dem som JB donglaro de fungerar de som, vi säljer även några som Downgrade ( de vi flashade om innan sidan gick ned ) o de har vi med lite tur JB flash kvar för. )
Vi rekommenderar att man köper PS3KEy som har fler roligare uppdateringar då JB aldrig kommit med en enda uppdatering själva.
så köper man den som en JB dongel så funkar den ju så det fins väl ingen anledning med tanke på att det ändå inte släppts en uppgradering att plocka ned dem från hemsidan eller ur butik.
Vissa köper den som kuriosa föremål då de ändå var "Först" o det har ju ett visst samlarvärde för de som gillar o samla på saker
Vem vet, vi kanske ramar in några och säljer som museieföremål
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Det va ju bra nyheter =)
Hade tänkt köpa en ps3key idag för o kunna köra backups, men det känns rätt så onödigt nu om man kommer kunna lägga in cfw som en vanlig systemuppdatering snart...
i orchestrate hostile takeovers, what do you think of that?
295 kr medans man väntar är ju inte hela värden
Ingen vet ännu när eller om man kommer kunna skapa en egen CFW som gör det alla vill, o de lär vara buggiga i början så
Passa på medans vi har dem kvar på lager. *Jag har två*
http://www.psxcare.com/product.php?xProd=1265&xSec=131
/ Pendragon
Jag har inte testat GT5 eller något av de nyare spelen som kräver 3.5 ännu, men jag har inga problem med något av de tidigare spelen... Som pendragon säger så funkade bara PSN en kort stund innan Sony slog igen dom dörrarna... Vill du komma åt PSN ska du enbart köra original och senaste uppdateringen från dom. Då får du också surt betala för originalspelen.
Google is your friend!
Här hittar ni jailbreak sidan nu för tiden
http://www.officialpsjailbreak.com/
Jo tack tjena, det är inte rätt sida
Google is your friend!
Bookmarks