Kan jag koppla in alla ir-mottagare till en usb-hub?
dvs, buzz, guitarhero, singstar osv... om jag kopplar de till en hub och sen in i konsolen, fungerar de då?
min ps3:a har ju bara 2 usb och det är lite krångligt att hålla på och byta hela tiden
Kan jag koppla in alla ir-mottagare till en usb-hub?
dvs, buzz, guitarhero, singstar osv... om jag kopplar de till en hub och sen in i konsolen, fungerar de då?
min ps3:a har ju bara 2 usb och det är lite krångligt att hålla på och byta hela tiden
Troligen kommer dom inte fungera riktigt så som du tänker, du vill att te.x. Buzz Kontrollerna används istället för Guitar Hero guitarerna och sådär när du byter spel... men det lär gå att ha flera mottagare om du vill kuna spela som fler än vad usb portarna stödjer (jag har inga sådana här tillbehör, så jag vet inte hur dom fungerar... behövs det fler mottagare per guitarr t.ex.?)
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Med Rockband får man med en liten 4* portas strömmatad USB hubb o det funkar fint, hos oss på jobbet kör vi med 2* 7portas D-link hubbar på vår butiks PS3a.
Dock ang Singstar så om din Ps3 har stöd för PS2 spel borde det fungera, i värsta fall fins det ju singstar för ps3 med trådlösa mikkar, om de fungerar med 2 spelen har jag inte testat*saknar den kvinnliga karaoke genen*
Skadar inte att prova.
Kör du med JB så får du iaf koppla ur dina Buzzrar, de sabbar lite i uppstarten märkte jag på min 60Gb Ps3 hemma.
Den bootar med JB o sen åker en 7-ports Dlink USB hubb in med massa gott gott.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks