jag vet att man håller på att testa ny firmware till 360slim, men vad är det som hindrar utvecklingen av usb-hack typ "jailbreak"?
jag vet att man håller på att testa ny firmware till 360slim, men vad är det som hindrar utvecklingen av usb-hack typ "jailbreak"?
lätt förklarat, att systemstarter skiljer sig och att ingen knäckt signeringen för filer för xbox 360. skulle signeringen vara knäckt så skulle man kunnat utveckla program som öppnat luckor.
det är det detta som skiljer en jtag box mot en vanlig, en jtag kan köra programkod utan signering.
För att det inte är en I-Phone
Inte ens i närheten av en PS3 heller
Gamla tjocka 360 tillverkade innan ett visst datum och med låg dashboard firmware kan ju j-taggas och de nyare modellerna skiljer sig i både hårdvara ( slim ) och bootloader.
Något vi som kör 360 komemr få leva med ett tag frammöver då alla hoppat på Ps3 tåget då det är det senaste roliga att knäcka
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
jag överlever. har 2st originalspel totalt sen jag köpte min box 2006, så det är väl dags att ge lite tillbaka
Hey guys,,,
Jag har bara haft min Xbox i ca två veckor så jag är väldigt ny på så många saker angående detta ännu I'm loving XBox världen hittills!
* Rouge *
I början, vad ska jag göra direkt efter dörren öppnas?
Jag är nu expert på skridskor i början, hehe .... men nu är jag fast! * flämtar *
Någon hjälp skulle uppskattas.
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Bookmarks