Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: PS3Key USB vs PSJailbreak, status idag? Apropå nya spel som skall funka nu så som GT5

Registrerade
    Aug 2005
    Respekt
    20

PS3Key USB vs PSJailbreak, status idag? Apropå nya spel som skall funka nu så som GT5

Hej,

Vad är status nu mellan PS3Key USB och PSJailbreak?

Jag har själv Psjailbreak, om jag nu vill få igång tex få igång GT5, Gran Tursimo 5 som skall fungera med FW 3.41 och Hermes V4b vad behöver jag?

Har inte lyckats med mitt Psjailbreak och nyaste Gaia Manager och Open Manager 2.1d

Kan någon förklara?

hepp!

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Hermes v4b finns bara till open source varianterna (och även PS3key) PSJailbreak har aldrig släptt ngn uppdatering annat än PSDowngrade... och nu har sidan gått ner troligen för sista gången
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Registrerade
    Aug 2005
    Respekt
    20
    Hmm, Testat nu med PS3KEY version 4.5 på och Gran turismo 5, fick tag på en moddad EBOOT fil för det spelet som skall fungera. Kommer mycket längre nu med PS3KEY, efter att man fått justera in storlek på tv bild så kommer en svart bild med sega logo. inget händer...

Jag har FTP över spelat till intern disk som dom andra spelen jag har där. Sen ersatt med EBBOT filen som skall fungera i den katalogen jag jag FTP till, rätt?

Någon som vet hur man gör? Inser att det händer mycket på PS3 fronten nu så det gäller att hålla isär allt.

Liknande diskussioner

1. PSJailbreak och 3.42/3.50 spel
    By tevyn in forum Playstation 3
    Senaste inlägg: 2010-11-16, 11:42
  2. Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2010-10-13, 15:11
  3. Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2010-10-13, 12:20
  4. Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2008-11-13, 23:58
  5. Skall PSX-spel se sämre ut på PS2 än på PSX?
    By magnus in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Senaste inlägg: 2001-02-11, 22:20

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner