Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Varför pratar ingen om X360USB PRO

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2009
    Inlägg
    67
    Respekt
    15

    Varför pratar ingen om X360USB PRO

    vet inte om jag har fattat rätt men ska man köpa denna fast man har ck3 lite ?
    hoppas inte men blir man tvungen så blir man det.
    när kommer X360USB PRO till psxcare ifall man nu måste köpa den.

    Titta Här
    Last edited by konya; 2011-01-11 at 03:06.

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Det är inte ett krav, det är bara om din dator inte stödjer flashning som den är, kanske kommer behövas till slim drivarna, men det tror jag inte den kommer behövas...

    När den kommer finnas till försäljning hos oss beror på när våra leverantörer har dom i lager skulle jag tro
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Och så kommer ju Maximus Lizard om några veckor, så det finns lite att välja mellan som vanligt :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Och så kommer ju Maximus Lizard om några veckor, så det finns lite att välja mellan som vanligt :-)
    Maximus Lizard är inte riktigt samma typ av produkt dock, vad jag förstått iaf, Detta är ju då en vidare utveckling av: http://www.psxcare.com/product.php?xProd=476&xSec=89

    Men jag kanske har fått det om bakfoten? etheir way, du behöver inte ha någon av produkterna egentligen, dom är enbart till för att underlätta allting
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  5. #5
    Registrerade
    Nov 2009
    Inlägg
    67
    Respekt
    15
    ok alltså klarar jag mig med en ck3 lite och via6421v kortet för att kunna flasha slim?

  6. #6
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av konya Visa Inlägg
    ok alltså klarar jag mig med en ck3 lite och via6421v kortet för att kunna flasha slim?
    Ser det ut som att vi kan flasha slim själva ännu?

    Den information jag har tagit till mig änsålänge tyder på att det ska räcka med det ja, men innan vi kan flasha slim själva kan jag inte svara på om du behöver någon extra utrustning eller ej...

    *edit:*

    Mitt tidigare svar ovan kan vara lite vilseledande med tanke på hur jag formulerade mig, men som sagt av den info jag tagit till mig hittils tyder det på att man inte ska behöva något extra för dom slim modellerna som finns ute på marknaden nu...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  7. #7
    Registrerade
    Mar 2009
    Från
    Bollebygd
    Inlägg
    621
    Respekt
    17
    Maximus Lizard är en produkt som kan fungera helt fristående från en dator, så du kan helt enkelt börja flasha hemma hos folk istället, eller i parken, på nattklubben, porrbion eller var helst du behagar. Xecuter 360 USB kommer fungera tillsammans med JungleFlasher men med egen SATA controller och kommer vara mycket billigare än Lizard.

    För övrigt är det lite snack om produkten eftersom den inte finns ännu...
    Last edited by Svantesson666; 2011-01-12 at 00:15.

Liknande diskussioner

  1. varför har jag ingen mapp F??
    By ozzman in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 17
    Senaste inlägg: 2004-12-13, 16:23
  2. Varför ingen S-VHS bild!
    By leffeboy in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2004-09-14, 12:02
  3. Varför ingen OSD meny med MP3 ?
    By trifix in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2004-08-18, 00:29
  4. Alla pratar om Superdisc???
    By grantrytare in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2003-05-21, 15:15
  5. varför ingen bild på r & r
    By mapa in forum PC - spelfrågor
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2001-03-02, 10:36

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •