vilken är den bästa Backup Launcher? Har ps3key.
vilken är den bästa Backup Launcher? Har ps3key.
Jag lägger min röst på multiMan ...
Men finns en hög bra:
Gaia, Rogero, Open Manager
Människor som inte tänker ordentligt har inga hjärnor,
snarare har de grått ludd som har flugit in i huvudet på dem av misstag.
/Nalle Puh
MultiMan och Gaia Manager är väl dom som rekomenderas av dom flesta
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
kan inte fatta multiman ingen av mina spel fungerar där..som gaia manager...lite synd diggar skinet på multiman
Skin är ju ändå ovesäntligt
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Hackning ska vara med Klass
Bruteforce har inget ansikte!
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Vad menar du med "inga av mina spel fungerar där" mutliman och gaia är ju nästan samma, det är inte mycket som skiljer dom åt... om du lägger spelen på bra ställen som inte är speciella för en viss manager ska dom fungera med flera managers utan att du måste flytta runt och hålla på... sen kanske du råkat köra fel läge någonstans? directboot t.ex.?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
näe men multiman när jag klickar på ett spel tx starwars 2 så mountar han det och frågar mig om jag vill directboota men at inte alla spel klarar det då klickar jag näe och då blir jag ju utkastad till xbm och därefter ska man klicka på lastplayd game och när jag klickar där så blir skärmen svart och sen blir jag tillbacka kastad igen ??
hela tiden fattar inte?
Vadå last played game?? du ska köra med en skiva i och därefter väljer du den som nu istället för det spel som egentligen sitter i kommer vara det spelet du valt att mounta...
Google is your friend!
och för starwarsspelet behöver du editera .sfo också till rätt version...
Människor som inte tänker ordentligt har inga hjärnor,
snarare har de grått ludd som har flugit in i huvudet på dem av misstag.
/Nalle Puh
Bookmarks