Jag har googlat mig blodig de senaste dagarna för att få reda på hur man sparar ett spel i Snes360. Vad jag förstått av release infon för Snes360 så ska man kunna spara ett gamestate per ROM.
Finns det någon här som vet hur man gör detta?
Jag har googlat mig blodig de senaste dagarna för att få reda på hur man sparar ett spel i Snes360. Vad jag förstått av release infon för Snes360 så ska man kunna spara ett gamestate per ROM.
Finns det någon här som vet hur man gör detta?
bumper = LB/RB som är knappen ovanför trigger iaf för mig
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Kanske dom i gruppen som släppt emulatorn missat något
Skicka ett mail till dem om de inte i .nfo filer beskrivit hur man gör eller det diskuterats på deras interna forum eller release sida
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Tack för tipset! Att trycka ner bägge styrspakarna var det enda jag inte provat och det löste problemet
Bookmarks