Kolla dom andra kategorierna, och se till att du har lagt till sökvägen i settings menyn...
Kolla dom andra kategorierna, och se till att du har lagt till sökvägen i settings menyn...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
så fixat, tack! visste om det där med sökvägen osv men nu fungerar det! ett problem dock, varje gång jag stänger av boxen så hamnar datumet på 2005, måste in i orginal dashboard och ändra sen in i FSD igen då visar den rätt men så fort jag stänger av den då hamnar den på 2005 igen... :/
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Vilken version av Xbox 360 är det du har? med eller utan HDMI?
Google is your friend!
Du har ingen koll på vilken modell av moderkort har du om du har koll på det? Falcon? Zephyr? Jasper?
Tippar på Falcon eller Zephyr... men
vet att Xenon hade väldiga problem med datum sparning och sådär
Google is your friend!
Lånar en gammal tråd. Har precis uppdaterat till Dash Launch 2.2. Jag jtaggade min xbox på psxcare och ni har lagt launch.ini filen på flash. Så jag kan inte ändra filen. Går det att fixa på nåt sätt? eller få Dash Launch att läsa en annan launch.ini fil som ligger på tex Hdd'n?
Google is your friend!
Bookmarks