Som jag skrev så undrar jag det, för har jag inte fel så hade väl dom första inte hdmi port.
Rätta mig om jag har fel.
Och hur lång garanti har MS för RROD hade för mig dom ökade den med 1 år + dom 3 som det var innan.
Mvh
Som jag skrev så undrar jag det, för har jag inte fel så hade väl dom första inte hdmi port.
Rätta mig om jag har fel.
Och hur lång garanti har MS för RROD hade för mig dom ökade den med 1 år + dom 3 som det var innan.
Mvh
Dom första HDMI maskinerna kom typ 2007... och garantin är totalt 3 år för RROD... alltså 1 år + 2 extra
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Läste detta på en sida,därför jag frågade
JA detta är sant.
Microsoft har förlängt garanti på RROD maskiner med ytterligare 1 år så ni som tidigare blivit nekade service för att er 3års RROD garanti utgått kan nu ringa in maskinen igen och få den reparerad, dett förutsatt att maskinen inte är bannad från XboxLive.
Har nämligen fått köpa en xbox 360 med RROD billigt,därför jag undrade om man kan skicka in den,den har hdmi anslutning sa han
Det hörde jag med förut men hörde med dom på MS och dom sa att det inte stämmer...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Ok då är det gränsfall om jag kan skicka in den,men skall kolla när jag får den i morgon bara kolla serienr på xbox hemsida
Får göra en chansning och köpa den,man lever ju bara en gång.
Och hur går det med slim versionerna kan man flasha dom snart?
Den bör gå att flasha när som helst...
Google is your friend!
Hörde något annat med,om man köper ett begagnat xbox 360 och den förre ägaren reggat den på MS.
Så gäller inte garantin för tex mig,stämmer det?
Google is your friend!
Bookmarks