Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Bli banad

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2010
    Inlägg
    24
    Respekt
    0

    Bli banad

    Fick min xbox 360 elite 120gb i går och den är fixa med iXtreme, en undran är risken att jag blir banad i fall jag spelar orginal spel på nätet ?? den frågade efter en uppdatering när jag skulle spela red dead redemption det var inga problem med uppdateringen utan funkar fin fint .

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av theswed Visa Inlägg
    Fick min xbox 360 elite 120gb i går och den är fixa med iXtreme, en undran är risken att jag blir banad i fall jag spelar orginal spel på nätet ?? den frågade efter en uppdatering när jag skulle spela red dead redemption det var inga problem med uppdateringen utan funkar fin fint .
    ja, det finns en risk för det eftersom du har modifierad mjukvara. allt du kört i offlineläge sparas i din profil/savegames och är det osäkra backuper så kan dessa orsaka flaggning. etc. etc. nya dashboarden är ännu känsligare och loggar mera. så se till att du alltid kör verifierade backuper med ssv2 även i offlineläge om du vill vara så säker du kan.

  3. #3
    Registrerade
    Dec 2010
    Inlägg
    24
    Respekt
    0
    okej , men var betyder eller hur gör man , så se till att du alltid kör verifierade backuper med ssv2 även i offlineläge om du vill vara så säker du kan.

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Denna tråden förklarar allt. Följ avsnitt 1a och 1b.

Liknande diskussioner

  1. jag är banad inte av psxcare
    By EmilHesslow in forum Fritt Forum
    Inlägg: 16
    Senaste inlägg: 2004-06-28, 08:51

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •