Undrar vad "Memory Patch" i Gaia manager är och vad den gör, när ska den vara PÅ/AV?
Samt har ett problem att vissa spel bara tar en tillbaka till startmenyn, nu senast assassins creed... någon som haft samma problem!?
Undrar vad "Memory Patch" i Gaia manager är och vad den gör, när ska den vara PÅ/AV?
Samt har ett problem att vissa spel bara tar en tillbaka till startmenyn, nu senast assassins creed... någon som haft samma problem!?
Ang Memorypatch ( What is called "USB Patch" in MultiMAN is referred to as "Memory Patch" in Gaia =) )
Jag har för mig att det har o göra med att man skall ha bättre stöd för att köra utan skiva i ps3an ist för att ha ett ps3 spel i maskinen.
Helt Payload beroende så klart o olika managers har olika stöd för olika usb donglar o deras mjukvara.
Vi pratar Hermed V4 patch eller Kakarotos främst.
Att spel slänger ut en i Startmenyn är ju inte hela värden
Se det som en Feature *ler*
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks