Hej!
Någon som vet vad felet är när släden vägrar att åka ut?
Mvh Peter
Hej!
Någon som vet vad felet är när släden vägrar att åka ut?
Mvh Peter
vad är det för spelare??
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Om Samsung så fabrikationsfel. prova ställ eller lägga maskinen ned och knacka lite lätt med knogarna på den medans du trycker på Eject
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Är en benq.
Gör så att du drar loss fronten på din Xbox 360 och kollar om utifall eject knappen inte kan vara på väg att lossna. Jag har varit med om det på kunders Xbox vilket gjort att den spärrat släden att åka ut. För att se helt säkert är det bäst att du öppnar din Xbox 360 helt då du annars kanske inte riktigt kan komma åt eller se.
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Microsoft har beskrivit detta ämne lite på sin hemsida:
http://support.xbox.com/sv-se/pages/...px?kbid=906935
och här:
http://support.xbox.com/sv-se/pages/...isc-drive.aspx
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Fixade det,öppnade upp och gjorde rent mm.
Nu går den som bara den,släden bara flyger ut
Tack för snabbt svar
Tja
Du får städa lite oftare hemma så kommer förhoppningsvis ej problemet tillbaka...
Får börja städa varannat år istället för som nu var tredje
Bookmarks