Har äntligen skaffat mig Indiana Jones och har sökt lite på internet efter guider. Först testade jag nån wiki guide men det gick sådär. Lyckades skapa en HBC men inte mycke mer än så. Sen i lördags beslöt jag mig för att testa en annan guide och det vart denna http://www.chrislowthian.co.uk/ninte...od-guide/1522/
Nu är det som så att om jag har minneskortet i och startar upp wii:t så kommer den in i MMM direkt. Måste alltså starta utan minneskortet för att komma in i system meny. Och samma sak gäller ifall jag har min USB hårddisk ansluten, den liksom fastnar och bilden är svart, drar jag ut den så kommer man in i vanliga menyn. Det som jag inte riktigt fick till som det stod i guiden är med Priiloader, gjorde som det stod men får inte riktigt samma felmeddelanden. Trots allt detta jox så funkar det att spela från HDD:n med USB loader GX. Men har man lirat ett spel och ska hoppa till menyn igen så måste jag rycka hårddisken. Kan någon ge mig lite tips eller kanske vet någon annan kanonguide med Indiana Exploit. Har en Wii modell från 2006 och FW 4.3E
Bookmarks