Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: 360slim .avi-problem

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2009
    Inlägg
    72
    Respekt
    15

    360slim .avi-problem

    Jag har problem med att spela upp .avi på min 360slim.
    Den menar på att jag måste ansluta till live för att uppdatera. Inga problem. Är jag live så spelar den upp filerna. Men när jag inte är ansluten så spelar den inte upp .avi utan tycker att jag ska ansluta till live igen. Någon som har haft samma problem?

  2. #2
    Registrerade
    Mar 2009
    Från
    Bollebygd
    Inlägg
    621
    Respekt
    17
    Det krävs att du är uppkopplad mot live för att kunna spel upp .avi filer. Den laddar ner codec var gång.

  3. #3
    Registrerade
    Nov 2009
    Inlägg
    72
    Respekt
    15
    Citat Original inlägg av Svantesson666 Visa Inlägg
    Det krävs att du är uppkopplad mot live för att kunna spel upp .avi filer. Den laddar ner codec var gång.
    *insert valfri svordom här*
    blir väl till att köpa den där trådlösa routern då. suck.

  4. #4
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Den kopplar inte upp varje gång, du loggar in på en profil, kör i en .avi med kompatibel codec, maskinen hämtar hem en codec första ggn sen kan du sitta offline utan nätverkskabel eller dyligt i framtiden så länge du är inloggad på den profil som laddat ned codecen.

    Har du fler konton p åsamma boc så krävs det att samtliga konton gör samma procedur för att kunna kika på film.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  5. #5
    Registrerade
    Nov 2009
    Inlägg
    72
    Respekt
    15
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Den kopplar inte upp varje gång, du loggar in på en profil, kör i en .avi med kompatibel codec, maskinen hämtar hem en codec första ggn sen kan du sitta offline utan nätverkskabel eller dyligt i framtiden så länge du är inloggad på den profil som laddat ned codecen.

    Har du fler konton p åsamma boc så krävs det att samtliga konton gör samma procedur för att kunna kika på film.
    så om jag har 3 konton så loggar jag in med alla 3 (en åt gången), och kör igång en .avi-fil när varje tag är online?

  6. #6
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av bena Visa Inlägg
    så om jag har 3 konton så loggar jag in med alla 3 (en åt gången), och kör igång en .avi-fil när varje tag är online?
    Logga in på konto 1
    Ladda ned updaten
    Logga ut

    Logga in på Konto 2
    Ladda ned updaten
    Logga ut

    Logga in på Konto 3
    Ladda ned updaten

    Har du fler konton så upprepa processen om du nu känner dig tvungen

    Dra nätvkerssladden om du känner för det o starta om o välj vilket konto du vill använda så skall alla kontona nu ha tillgång till att titta på film även om du inte har nätverkskabel inkopplad så länge du loggar in på din valfria och codec uppdaterade profil.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  7. #7
    Registrerade
    Nov 2009
    Inlägg
    72
    Respekt
    15
    tack

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •