Som det är nu startar jag fsd2 och xm360 från från filhanteraren xexmenu som jag startar från nxe alternativt bootar jag direkt till xexmenu eller fsd2. Men jag skulle vilja att fsd2 och xm360 är synliga direkt i nxe. Hur löser jag det?
Som det är nu startar jag fsd2 och xm360 från från filhanteraren xexmenu som jag startar från nxe alternativt bootar jag direkt till xexmenu eller fsd2. Men jag skulle vilja att fsd2 och xm360 är synliga direkt i nxe. Hur löser jag det?
skapa katalog på usb eller intern hdd som heter APPLICATIONS, lägg fsd2 och xm360 i den, se till att filerna i mapparna heter default.xex så ska de dyka upp.
ex.
hdd1:\APPLICATIONS\fsd2\default.xex
hdd1:\APPLICATIONS\xm360\default.xex
vill du boota fsd2 eller xm360 direkt vid boot eller göra snabbknappar för att starta saker så ska du lägga in dashlaunch.
Ok, tack för snabbt svar.
Du menar att program ska dyka upp i NXE när man lägger dom under hdd1:\APPLICATIONS\ ?
Var då nånstans? Jag testade detta, men hittar inte grejorna jag lagt in nånstans i NXE. Det enda som funkat för mig är om en homebrew är i Live format, eller självfallet om man lägger in en QuickBoot.
Fick det endast att funka med QuickBoot.
Bookmarks