Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: svar till en naiv jävel tack...

  1. #1

    Post svar till en naiv jävel tack...

    Köpte en messiah chip hos er förra veckan för självmontering, allt för att slippa en liten extra tusenlapp. Självklart var man så pass naiv och insåg till slut att man verkligen inte klarade av att montera messiah själv, trots stora erfarenheter inom lödning m.m.
    Så till frågorna:

    1.Kan man komma (ångerfullt) förbi med sin PS2:a samt chippet och låta er experter fixa det till slut ändå.

    2.Hur mkt skulle det då kosta? borde väl vara 1000kr då själva messiah är köpt hos er o allt, eller?

    3. Och hur lång tid tar det att få tillbax PS2:an? långa köer o liknande? trots lågsäsongen?

    men aja...vi ses väl snart i eran butik på söder.

    hare bra

    //Chechin

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    1000:- för montering ja, förutsätter att du inte ställt till med alltför stor skada själv redan :-)

    Vi lär behöva ett par dagar på oss.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3

    Post

    "ett par dagar"?
    hur mkt är "ett par dagar" då?

    lämnade in den idag och fick höra "en till två veckor", är det lika mkt som "ett par dagar" eller?

    ska utomlands i 2 veckor den 12:e.... tror ni jag hinner få den innan dess? om jag e utomlands då den är fixad... kommer jag kunna hämta ut den då jag kommer tebax, har ni då kvar den? hehe

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Jag hoppas vi hinner med allt som är inlämnat idag under denna vecka. Det kom in en j-a massa ps2 och xbox, så vi får nog jobba över en hel del.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5

    Post

    a oki, kämpa på bara

    props oxå till dig Hansi för dina snabba svar...

    peace

Liknande diskussioner

  1. ->Antigonos24 Vart får jag tag på Xbmp?
    By nikl4z in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2003-06-17, 08:56
  2. 2.1 Kommentarer till guiderna ENDAST som svar till DETTA inlägg!
    By Hansi in forum XBOX / Evolution-X FAQ och Guider
    Inlägg: 33
    Senaste inlägg: 2003-05-23, 08:05
  3. Vill ha svar...
    By Calle_A in forum Ris & Ros
    Inlägg: 19
    Senaste inlägg: 2003-04-08, 16:23
  4. vad är aspi? (tack för ditt svar phenomena)
    By sunkis in forum Playstation 2 - backup/patchar
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2003-01-25, 15:55
  5. Fjärrkontroll till Dvd:n, bättre förklaring tack!!
    By Steeth in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2002-12-29, 23:15

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •