Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Playstation network

Registrerade
    Jan 2011
    Respekt
    0

Playstation network

Jag har ett ps3key med 4.5firm till mitt 160 gig ps3slim 3.41
    Allt funkar toppen förutom när jag vill logga in på PSN, då säger det att jag måste uppdatera och när jag klickar på nej blir jag utkastad från menyn. Är det bara att glömma onlinespel eller finns det sätt att lösa detta?

Är det någon som kunnat spela black ops online på backup eller med originalspel via 3.41 och 3.55 spoof etc?

Jag vill helt enkelt kunna spela black ops online, jag kan tänka mig att köpa spelet bara jag slipper uppdatera konsollen

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Citat Original inlägg av Sortima Visa Inlägg
    Jag har ett ps3key med 4.5firm till mitt 160 gig ps3slim 3.41
    Allt funkar toppen förutom när jag vill logga in på PSN, då säger det att jag måste uppdatera och när jag klickar på nej blir jag utkastad från menyn. Är det bara att glömma onlinespel eller finns det sätt att lösa detta?

Är det någon som kunnat spela black ops online på backup eller med originalspel via 3.41 och 3.55 spoof etc?

Jag vill helt enkelt kunna spela black ops online, jag kan tänka mig att köpa spelet bara jag slipper uppdatera konsollen
    Det går inte att köra online med 3.41, det har inte gått på länge... kör CFW 3.55 istället
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Registrerade
    Jan 2011
    Respekt
    0
    Jag får prova det då, jag tankar kmeaws 3.55 nu, är den svår att installera? Finns det guide till detta?

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Citat Original inlägg av Sortima Visa Inlägg
    Jag får prova det då, jag tankar kmeaws 3.55 nu, är den svår att installera? Finns det guide till detta?
    Det är inte speciellt svårt nej... hur du bygger ihop patchen står i informationen som kommer med patchen... därefter lägger du in 3.55 OFW för att sedan gå in i recovery menyn och uppdatera till CFW den vägen
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Registrerade
    Jan 2011
    Respekt
    0
    hittade en färdigpackad PUP fil att använda så jag ska dra igång och prova snart

Liknande diskussioner

1. Network Update?
    By Miick in forum PSP - Playstation Portable
    Senaste inlägg: 2008-03-29, 00:49
  2. Ps2 Network Adaptor
    By titusis in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Senaste inlägg: 2005-03-24, 16:58
  3. Network Error!!
    By Skaris in forum XBOX Nätverksspel / LIVE
    Senaste inlägg: 2004-03-20, 15:03
  4. PS2 Network Adapter ?
    By novastar in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt