Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: ps3 move patch

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2010
    Inlägg
    23
    Respekt
    0

    ps3 move patch

    Tjena!
    Jag är en lycklig ägare av ett ps3 move 320gb och om jag till ex vill spela heavy rain som är kompatibelt med move så har jag läst att jag behöver nån sorts patch om jag redan inte har spelet som innehåller de filerna förinstallerade.

    Finns det nån sida som har de "patcherna", eftersom jag tror inte det är det bästa att starta spelet med internetanslutning o sen "uppdatera" spelet?

    Tack på förhand.

  2. #2
    Registrerade
    May 2007
    Inlägg
    204
    Respekt
    18

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av ogward Visa Inlägg
    Tjena!
    Jag är en lycklig ägare av ett ps3 move 320gb och om jag till ex vill spela heavy rain som är kompatibelt med move så har jag läst att jag behöver nån sorts patch om jag redan inte har spelet som innehåller de filerna förinstallerade.

    Finns det nån sida som har de "patcherna", eftersom jag tror inte det är det bästa att starta spelet med internetanslutning o sen "uppdatera" spelet?

    Tack på förhand.
    Om du har 3.55 CFW kan du enklast starta igång spelet med en nätverks anslutning kopplad till den, det bör då ploppa upp att du bör uppdatera den, då gör du bara det dock vet ingen vad sony tänker göra nu när det går att gå ut på PSN med en CFW som dom troligen inte kan se skillnad mellan om det är CFW eller OFW...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  4. #4
    Registrerade
    Dec 2010
    Inlägg
    23
    Respekt
    0
    tack för länken, ska se hur paketen funkar.

    jag är inte så insatt i detta, köpte ps3an i fredagskväll och sen dess har jag fixat allt jag kan tänka mig behöva, men det där om att låta spelet ladda ner uppdateringar känns lite osäkert för mig, jag vet inte jag kanske nojar lite för mkt :P

Liknande diskussioner

  1. ps3 move
    By ogward in forum Playstation 3
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2011-01-11, 19:38
  2. Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2010-12-11, 14:34
  3. Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2010-10-12, 09:20
  4. Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-08-05, 20:24
  5. Patch till Bust A Move?
    By spanx666 in forum Playstation - backup/patchar
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-01-22, 11:43

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •