Visar resultat 1 till 9 av 9

Diskussion: kmeaw's CFW

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2010
    Inlägg
    47
    Respekt
    14

    kmeaw's CFW

    Testade dra igång det, men alla filmklipp i alla spelen hackar sig fram, Spelet är Starwars...funkade prima med 3.41 och dongel..

    tänkte fråga om någon har haft nå liknande problem ?
    eller är det bara spelet som fuckar sig ?

  2. #2
    Registrerade
    Nov 2010
    Inlägg
    47
    Respekt
    14
    samma sak med need for speed undercover :S
    Kör med Gaia Manager v2.05...?

  3. #3
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Kör ni spelen från interndisk o är NFS patchat för 3.41 måste ni dumpa spelet på nytt eller återställa original eboot.bin filen.
    Prova kör Multiman med LV2 patch V6 och se om det reder sig.

    Gaia släppte en ny uppdatering idag såg jag.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  4. #4
    Registrerade
    Nov 2010
    Inlägg
    47
    Respekt
    14
    snyggt byggt....Testade Dead space 2 det funkade klockrent....men min fråga är hur fanken ska man he på spelen som funkade på 3.41? Har alla dom fått någon ny eboot eller pgk installer ?

  5. #5
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av Cryton Visa Inlägg
    snyggt byggt....Testade Dead space 2 det funkade klockrent....men min fråga är hur fanken ska man he på spelen som funkade på 3.41? Har alla dom fått någon ny eboot eller pgk installer ?
    Som jag skrev ovan:
    Kör ni spelen från interndisk/extern och är "t.ex: NFS patchat för 3.41" måste ni dumpa spelet på nytt eller återställa original eboot.bin filen.

    Dumpa originalet igen så bör det fungera eller hitta en som inte är patchad från början.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  6. #6
    Registrerade
    Nov 2010
    Inlägg
    47
    Respekt
    14
    tack dude sorry för att jag inte tittade ordentligt.. nu börjar det bära av hoppas tron funkar åxå

  7. #7
    Registrerade
    May 2009
    Inlägg
    177
    Respekt
    15
    Behöver en 3.55 signad FTP till detta firmware, vart hittar jag ex BlackBox?

  8. #8
    Registrerade
    Mar 2009
    Inlägg
    196
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av radical2005 Visa Inlägg
    Behöver en 3.55 signad FTP till detta firmware, vart hittar jag ex BlackBox?
    Där har du den
    http://www.mediafire.com/?dfzsthktzb7hozb
    i orchestrate hostile takeovers, what do you think of that?

  9. #9
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av radical2005 Visa Inlägg
    Behöver en 3.55 signad FTP till detta firmware, vart hittar jag ex BlackBox?
    du hittar det mesta på www.ps3-hacks.com Gaia/multiman vet jag har inbyggd FTP server som för övrigt är bättre än Blackbox...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Liknande diskussioner

  1. Frågor om kmeaw's CFW
    By radical2005 in forum Playstation 3
    Inlägg: 164
    Senaste inlägg: 2011-04-09, 11:07
  2. kmeaw's CFW
    By a00sambe in forum Playstation 3
    Inlägg: 16
    Senaste inlägg: 2011-01-20, 15:11

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •