Testade dra igång det, men alla filmklipp i alla spelen hackar sig fram, Spelet är Starwars...funkade prima med 3.41 och dongel..
tänkte fråga om någon har haft nå liknande problem ?
eller är det bara spelet som fuckar sig ?
Testade dra igång det, men alla filmklipp i alla spelen hackar sig fram, Spelet är Starwars...funkade prima med 3.41 och dongel..
tänkte fråga om någon har haft nå liknande problem ?
eller är det bara spelet som fuckar sig ?
samma sak med need for speed undercover :S
Kör med Gaia Manager v2.05...?
Kör ni spelen från interndisk o är NFS patchat för 3.41 måste ni dumpa spelet på nytt eller återställa original eboot.bin filen.
Prova kör Multiman med LV2 patch V6 och se om det reder sig.
Gaia släppte en ny uppdatering idag såg jag.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
snyggt byggt....Testade Dead space 2 det funkade klockrent....men min fråga är hur fanken ska man he på spelen som funkade på 3.41? Har alla dom fått någon ny eboot eller pgk installer ?
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
tack dude sorry för att jag inte tittade ordentligt.. nu börjar det bära av hoppas tron funkar åxå
Behöver en 3.55 signad FTP till detta firmware, vart hittar jag ex BlackBox?
Där har du den
http://www.mediafire.com/?dfzsthktzb7hozb
i orchestrate hostile takeovers, what do you think of that?
du hittar det mesta på www.ps3-hacks.com Gaia/multiman vet jag har inbyggd FTP server som för övrigt är bättre än Blackbox...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Bookmarks