Visar resultat 1 till 13 av 13

Diskussion: Tjat, tjat, tjat...

Registrerade
    Jan 2002
    Respekt
    24

Post Tjat, tjat, tjat...

ja ja jag vet att alla tjatar... men när kommer egentligen nästa leverans... sett på andra sidor att dom borde få sina leveranser av messiah/xmod inom kort.. kanske den här veckan, hur e de me er?? börjar bli otålig...

------------------
    ~~~~~Ps2~~~~~
    ~~~~~Ps2~~~~~

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Problemet är att "källan" till chipen lovar leverans inom ett par dager...och på det viset har det varit i flera veckor nu...

Min distributör är så trött på detta att han bad att få skicka tillbaka mina pengar idag...förhoppningsvis sansar han sig, jag bad honom vänta ett par veckor till. Han väntar på en liten nätt leverans av 5000 chip...

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Dec 2001
    Respekt
    24

Hoppas det kommer snart, för jag är duktigt kåt på minPS2a nu =((

Registrerade
    Nov 2001
    Respekt
    0

Funkar ju lika bra med Origachip..
    Den klarar ju allt som messiah. det tar ju ca 20 sekunder längre att starta spelet. Inga fel med bootskiva =D.

Registrerade
    Jan 2002
    Respekt
    0

Talking

Är också sjukt sugen på Messiah. Min kompis köpte sitt från USA via hans kompis där, men han kunde bara sälja i 10-pack, så det blir att vänta tills dom når lilla sverige också.
    [PS 2]

Registrerade
    Feb 2002
    Respekt
    0

Undrar vad dom ska ha dom till i USA eftersom dom inte funkar på USA-konsoller (förutom en viss V4-modell)

Registrerade
    Jan 2002
    Från
    Uppsala
    Respekt
    24

ge oss nå info nu fan...så man vet om man ska vänta på messiah lr ändra sin beställning till origa istället. fan mgs2 kommer juh snart. Är det nå nyheter om origa2 förresten?
    Take one's adversity Learn from their misfortune Learn from their pain Believe in something Believe in yourself Turn adversity into ambition Now blossom into wealth

Registrerade
    Nov 2001
    Respekt
    0

Fick min PS2 med origa chipat..
    Funkar klockrent..
    Alla spel går att boota med ett försök..
    Funkar klockrent..
    skadar inte att vänta 20 sekund längre..

Registrerade
    Feb 2002
    Från
    Sthlm, Swe
    Respekt
    0

Funkar det bra även med backup som består av flera CDs?

Registrerade
    Jan 2002
    Respekt
    0

Detta är skumt, alla utlänska leverantörer verkar börja få in chip utom psxcare. Hansi vad är det som händer egentligen?
    [PS 2]

Registrerade
    Jan 2002
    Från
    Uppsala
    Respekt
    24

japp vecka 9 får tydligen blablabla.no in messiah.
    Take one's adversity Learn from their misfortune Learn from their pain Believe in something Believe in yourself Turn adversity into ambition Now blossom into wealth

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Den siten lovade ju att dom skulle ha chip...vad var det...5 februari?

Och deras site skall vara på engelska inom 2 veckor...har det stått i några månader nu.

Vi håller tyst tills vi får ett kollinummer från någon av våra leverantörer...det har varit för mycket skitsnack om leveranser den senaste tiden.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Jan 2002
    Respekt
    0

Jo många fler än så. Kanske dax för psxcare att byte leverantör till nån bättre som inte bara snackar.
    [PS 2]

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner