Visar resultat 1 till 8 av 8

Diskussion: Hitta original Eboot.bin?

Registrerade
    Dec 2010
    Respekt
    0

Hitta original Eboot.bin?

jag uppdaterade min ps3:a nu ikväll till kmeaws firmwere. nu fungerar bara två av min spel rdr undead och bf bad company 2.kan det vara pga att jag har byt ut mina eboot.bin filer i spelen för att få dem att fungera på 3.41? jag följde guiden som ni hade här på PSX-Care. jag använder Gaia v2.06 och jag har laddat ner lv2. eller gör jag något annat fel?

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Citat Original inlägg av lycktner Visa Inlägg
    jag uppdaterade min ps3:a nu ikväll till kmeaws firmwere. nu fungerar bara två av min spel rdr undead och bf bad company 2.kan det vara pga att jag har byt ut mina eboot.bin filer i spelen för att få dem att fungera på 3.41? jag följde guiden som ni hade här på PSX-Care. jag använder Gaia v2.06 och jag har laddat ner lv2. eller gör jag något annat fel?
    Japp, det är precis det som är problemet, egentligen borde man väl posta alla original eboot.bin filerna man kan finna på lämpligt ställe för alla som uppgraderar
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Registrerade
    Dec 2010
    Respekt
    0
    okej, jag kan inte tigga några av dig då?

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Beror väl på vilka spel det handlar om? du har inte skrivit vilka spel du vill ha till så det är lite svårt o hjälpa dig hitta dom
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Registrerade
    Dec 2010
    Respekt
    0
    NHL 2011 BLUS30568, Need For Speed Hot Pursuit BLES00949, Call Of Duty Black Ops BLES-01031, GT 5 BCUS98114, AC BROTHERHOOD BLES00909, RDR BLES01179, RESIDENT EVIL BLUS30491.

Hade varit guld om du hade dessa , även om du bara har till nått spel så jag slipper dra ner dem igen! du kan skicka dem till min mail om du vill.
    lycktner@live.se

Registrerade
    Dec 2010
    Respekt
    0
    Glömde fifa 11 BLES01059

Registrerade
    Sep 2010
    Respekt
    15

Registrerade
    Jan 2004
    Respekt
    21
    torrentzzz som ej är t.ex RAR packade kan man ju alltid ladda hem eboot.bin separat... utan att ladda ner resten. hur man sen får för sig att skriva över filer eller inte ha backup de begriper jag inte =)

Liknande diskussioner

1. CFW 3.55 eboot pkg fråga
    By benka_b in forum Playstation 3
    Senaste inlägg: 2011-01-18, 18:33
  2. psp slim batteri, original, var kan jag hitta det? psxcare?
    By Aragorn-noob in forum PSP - Playstation Portable
    Senaste inlägg: 2008-08-30, 17:20
  3. 1.50 Eboot.pbp
    By Zodiac_1 in forum PSP - Playstation Portable
    Senaste inlägg: 2008-02-01, 14:21
  4. Hur spela EBOOT på 3.40 OE ?
    By Hakan O in forum PSP - Playstation Portable
    Senaste inlägg: 2007-07-09, 18:55

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner