Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Fråga angående Stealth på supergammalt lir!

  1. #1
    Registrerade
    Jun 2010
    Inlägg
    219
    Respekt
    15

    Fråga angående Stealth på supergammalt lir!

    Hej jag tänkte nyss bränna ett spel som kom vid xbox 360 launch som heter:

    Kameo.Elements.Of.Power.PROPER.PAL.UK.XBOX360-UKT

    När jag körde abgx 1.05 så fick den så mycket fel så jag har aldrig sett något värre förut och ison heter Image.000 och image.dvd ??

    Fast sen när abgx hade kört igenom allt o patcha om allt så starta jag om det o den fick grönt på allt : Basic stealth check pass, SS looks valid, dmi looks valid, splitvid valid, verification success etc etc + SSV 2 också.

    Är detta spel lika säkert att spela online nu som ett nytt spel ? då ison heter Image.000 fattar inte varför den gör det dock fast den verkar ju ha alla andra Gröna Safe saker som man letar efter i abgx 1.05 ?

    Så frågan är om jag kan bränna denna o spela utan problem och det är säkert ( Så safe som man kan bli såklart vet man aldrig kan vara 100%) eller om jag ska skita i det pga spelet är stenålders i xbox 360 år ?

    /tack på föris

    /boz

  2. #2
    Registrerade
    Mar 2009
    Från
    Bollebygd
    Inlägg
    621
    Respekt
    17
    Grupperna kan döpa sina .iso filer till vad de vill, bortsett specialtecken.

    Och ja, den är lika säker som ett nytt spel. Men du kan väl iofs inte spela det online? Finns det verkligen multiplayer på det spelet. Kameo var för övrigt det första spel jag spela igenom precis när Xbox 360 släpptes. Far satte sig och spela igenom Dark Zero istället vilket jag tyckte verka uselt. Men Kameo var ett roligt spel.

  3. #3
    Registrerade
    Jun 2010
    Inlägg
    219
    Respekt
    15
    Jag vet spelet är svinbra jag köpte det på xbox 360 release varva det 2 ggr vill klara det igen för det är svinbra och ja man kan spela co op på det online!! så det borde vara safe då ? har du nån förklaring till varför dom skriver image.000 dock sjukt konstigt faktiskt när alla andra inte heter så ? :P

  4. #4
    Registrerade
    Jan 2011
    Inlägg
    6
    Respekt
    0

    Thumbs up Svar x)

    Som sagt, det borde vara säkert och spela och jag har varit i kontakt med isos av denna filändelse men kommer inte ihåg vilket program, tror det var magiciso och att du där oxå kan konvertera den till "vanlig" iso oxå lycka till

  5. #5
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    posta en log från abgx360.

Liknande diskussioner

  1. Fråga angående GH kompabillitet
    By cAINE81 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2010-07-18, 23:52
  2. Fråga angående chip
    By Luffy in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-03, 12:08
  3. Snabb fråga angående 2.01...
    By neville in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2006-11-19, 17:50
  4. En fråga angående flashning
    By Ryze in forum DUO-X2 support
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2005-01-31, 23:36
  5. Fråga angående NEO 2.2!
    By link82 in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-02-14, 21:49

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •