Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: Gaia spel foler ändrad när jag installereade Regro 8.0

  1. #1
    Registrerade
    Jan 2004
    Från
    Malmö
    Inlägg
    112
    Respekt
    21

    Red face Gaia spel foler ändrad när jag installereade Regro 8.0

    Hej Vänner,

    Efter att äntlig gjort mig av med min "gamla" PS3 Break och fått Kmeaw 3.55 CFW att funger.
    Tack vare mycket hjälp från PXScare :-)

    Men jag får inte igång alla min back up spel som fungerade tidigare med Open manger och PS3 Break på 3.41.
    Så jag tänkte prova lite olika Loaders. Jag köre Multi Man och Gaia men det fugerade fortfarande inte. Jag provade Premision fix men inte heller det fungerade.
    Så såg jag att det fanns en anna loader Rogero 8.0 som precis släppts. Jag installerade denna men det fungarade inte ändå.
    Men nu hittar inte Gaia mina spel längre. de fanns innan i OMAN4567/GAMEZ folder något.
    Och nu finns den i GAMES.
    Kan man ändra detta så att Gaia fungerar igen? Jag fnderar på att plocka bort programet men är rädd att den raderar alla min backup spel. Några fungerar ju fortfarande.

    + Några tips hur jag ska få mina back up spel som fungerade i Kmeaw3.55 som fungerade i 3.41?
    Last edited by Undenius; 2011-02-03 at 22:48. Anledning: Stavfel

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Undenius Visa Inlägg
    Hej Vänner,

    Efter att äntlig gjort mig av med min "gamla" PS3 Break och fått Kmeaw 3.55 CFW att funger.
    Tack vare mycket hjälp från PXScare :-)

    Men jag får inte igång alla min back up spel som fungerade tidigare med Open manger och PS3 Break på 3.41.
    Så jag tänkte prova lite olika Loaders. Jag köre Multi Man och Gaia men det fugerade fortfarande inte. Jag provade Premision fix men inte heller det fungerade.
    Så såg jag att det fanns en anna loader Rogero 8.0 som precis släppts. Jag installerade denna men det fungarade inte ändå.
    Men nu hittar inte Gaia mina spel längre. de fanns innan i OMAN4567/GAMEZ folder något.
    Och nu finns den i GAMES.
    Kan man ändra detta så att Gaia fungerar igen? Jag fnderar på att plocka bort programet men är rädd att den raderar alla min backup spel. Några fungerar ju fortfarande.

    + Några tips hur jag ska få mina back up spel som fungerade i Kmeaw3.55 som fungerade i 3.41?
    Använd Comgenie's Awesome File Manager och flytta filerna till dev_hdd0\GAMEZ\ istället... sen kan du radera samtliga äldre BM's utan problem

    Tips på hur du får igång dom spelen som fungerade med 3.41? well enkelt; återställ eboot.bin till original så ska det fungera
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Liknande diskussioner

  1. Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2010-12-01, 01:30
  2. Ändrad funktion på aladdin efter uppgradering till 4979
    By sailor in forum BIOS versioner och flashning
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2004-01-09, 16:14

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •