Har ingen sån kontroll, men du ville ha synpunkter ändå.
Skulle tro att du får vad du betalar för. Jag har endast dålig erfarenhet av 3:e-parts handkontroller oavsett plattform.
Har testat till N64, PS1, PS2, Gamecube och Xbox1. Alla har varit sämre känsla/exakthet i knappar m.m. så det har alltid blivit att jag köpt original ändå, med resultat att de billigare blev en extra utgift och ganska dyra eftersom jag aldrig använde dem igen.
Som du själv skriver så är den ju billig så beställ hem en st och testa. Det kan ju ha ändrat sig på marknaden och tekniken sprider sig till 3:e-partstillverkarna ganska snabbt skulle jag tro.
Nes: Bryggad|Snes: SuperWilCard 32Mbit|N64: Dr64 256Mbit|Gamecube: Viperchip |Gameboy: GB Xchanger 64 Mbit|GameBoyAdvance: Advance Flashlinker 128Mbit|MasterSystem: Original |Saturn: Luckswitchswap|Dreamcast: Original|xbox: Flashad|Xbox360: Hitachi_iXtreme_v1.51, Jtag, Xbrebot, Xexmenu 1.1, 320GB int.HDD|Xbox360 Slim: 250GB Original|PS1: Chippad|PS2: Messiah-Chippad |PS3 Slim: 500GB, Kmeaw 3.55 CFW, multiMAN|PS3 Slim: 160GB, Senaste OFW|Vectrex, c64, Amiga och en massa andra: givetvis original
Bookmarks