Tjena det var så att jag var in och kika på mitt konto idag och tydligen så erbjuds man på xbox live dashboard 12 månader Xbox live + 2 arcade spel R-Type och maw värda 2000 ms points = ( 2000 ms points = 226 svenska riksdaler ).
Jag känner mig rätt trygg nu med Ixtreme LT+ eller tar jag mig vatten över huvudet om jag tror att det tar minst 6 månader eller mer innan microsoft kommer med nästa block som kräver ny firmware uppdatering då det inte händer så jätteofta.
Jag undrar eftersom om ni tycker det vore prisvärt o hoppa på Denna deal 369 kr för Xbox live + 2 arcade spel värda ( 223 kr ja jag vet dom är värda noll egentligen om man har JTAG :P ) fast vissa spel som är online co op som tex r type kan man inte spela online på JTAG så det känns ändå som en lite bonus tycker jag.
Det billigaste jag kunde hitta på dom " kändaste butikerna" var 500 kr för 12 månader plus frakt eller 180-199 kr plus frakt för 3 månader.
När jag köpte 99 kr för 3 månader en deal jag hitta på " känd butik" i vintras så tappa jag 1 månad eller mer livetid pga väntat på Ixtreme LT+. Så om man inte åker på nån oväntat Ban då jag är extremt försiktig alltid offline efter updates kolla forum senaste abgx checks etc så borde jag få ut mycket Xlive tid så man inte kastar pengarna i sjön eller ?
För övrigt så vill jag tillägga för dom som bryr sig om xbox live så sträcker sig denna deal till 13e februari sen är det kört och man måste vänta 6-8 veckor för att få arcade spelen via sin mail i form av Codes ( man måste vara silver för o se denna deal ).
PS. är det bara jag som tycker det är sjukt att butiker är ruskigt mycket dyrare både vad gäller Xbox live månader oftast eller MS points Cards ?
/tack för era synpunkter
/Mvh Boz
Bookmarks