Ett intermittent problem jag har med min jtaggade xbox är att den endast bootar om (reset) när jag försöker stänga av den via kontrollen eller knappen på boxen. Är det normalt för en jtaggad konsol?, går det att åtgärda?
Ett intermittent problem jag har med min jtaggade xbox är att den endast bootar om (reset) när jag försöker stänga av den via kontrollen eller knappen på boxen. Är det normalt för en jtaggad konsol?, går det att åtgärda?
Har du en play 'n' charge kit kabel i samtidigt är det normalt ja, annars ska den inte hålla på så...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Jo den sitter oftast i, har nog alltid varit i när problemet uppstått. Tack för snabbt svar.
Det går att fixa det, men inget jag har provat på ännu, det kräver massa special ändringar i "SMC'n" (bootloadern) och även andra lödningar än dom vi satte i från början...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Bookmarks