Hej vänner,
Finns det något sätt at uppdatera spelen via USB istället för att koppla upp sig via internet?
Var finns spel uppdateringarna?
Jag har sett att det finns en PS3 Game Update 1.3. Är det någon som har erfarenhet av denna?
Hej vänner,
Finns det något sätt at uppdatera spelen via USB istället för att koppla upp sig via internet?
Var finns spel uppdateringarna?
Jag har sett att det finns en PS3 Game Update 1.3. Är det någon som har erfarenhet av denna?
Hej,
Använder Awesome update finder på min windows maskin.
Busenkelt, peta in game id i den så ger den dig url till uppdateringsfilen. Ta ner filen och lägg på en USB stick / disk i roten. Installera via game menyn install packages elelr vad det står.
Jag kör CFW 3.55 KMEAW i 3.41 med dongle var det ibland som så att du fick bota med eller utan jailbreak. Och ibland fick man skapa en update med demo manager i windows som du sen kopiera över med ftp till interna diskens folder vsh har jag för mig och sen starta om ps3 för att då se den uppdateringen under game menyn.
Men som sagt med CFW 3.55 så kör jag allt sånt via USB. Exempel på lir är , Call of Juarez, GT5, NFS HP
hepp!
Grymt. Super tack för hjälpen. Fungerar klock rent.
Vassego!
Går det att uppdatera spel som behöver tex 3.60 men har fixat eboot så det fungerar till 3.55? Eller kommer spelet inte fungera då?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Bookmarks