Original inlägg av
Pendragon
Äääh, så mycket jobb är det inte
Backuppa dina spel till USB *kan du göra i helgen*
Backuppa dina savegames till samma FAT32 formaterade HDD
Jag tog backup på saves och 420 GB spel till en 1 TB HDD (sprillans ny för säkerhets skull) innan jag slängde in CFW. Tog 1½ dygn med Awesome filemanager. Snacka om segt...
Hur som helst så fick jag in CFW och det fungerar som det skall, förutom just detta med en drös med iconer till program som inte fungerar nu.
Kopplade i HDD:n till datorn för att komplettera med ett nytt spel, men vad i helvete.... Kan inte se mer än mina sparningar. Jag har inte mer än ~550 Gb ledigt på disken, men ser inga filer eller kataloger, förutom då mina sparningar. Lägger backupperna sig som dolda filer på något sätt eller har det blivit fel vid kopieringen?
Nes: Bryggad|Snes: SuperWilCard 32Mbit|N64: Dr64 256Mbit|Gamecube: Viperchip |Gameboy: GB Xchanger 64 Mbit|GameBoyAdvance: Advance Flashlinker 128Mbit|MasterSystem: Original |Saturn: Luckswitchswap|Dreamcast: Original|xbox: Flashad|Xbox360: Hitachi_iXtreme_v1.51, Jtag, Xbrebot, Xexmenu 1.1, 320GB int.HDD|Xbox360 Slim: 250GB Original|PS1: Chippad|PS2: Messiah-Chippad |PS3 Slim: 500GB, Kmeaw 3.55 CFW, multiMAN|PS3 Slim: 160GB, Senaste OFW|Vectrex, c64, Amiga och en massa andra: givetvis original
Bookmarks