Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Angående Softmod samt Triiforce help etc !

Registrerade
    Jun 2010
    Respekt
    15

Angående Softmod samt Triiforce help etc !

Hej ni softmoddade min Wii i mellandagarna i julas jag blev nöjd att allt funka och så men när jag kom märkte jag att ni inte la in något program som stöder att Spela Wiiware / VC spelen

Så därför undrar jag nu när ni lagt in homebrew channel o alla ios etc finns det inte någon lätt guide där jag kan lägga in något program som kan köra Wiiware/VC spelen, eller måste man fortfarande hålla på med det där NanD chippet eller vad det heter så det går fortfarande o bricka wii om jag försöker hålla på med detta och Wad filer om man ska lägga in tex Triiforce, Uloader, Nintendo way( finns väl kanske fler ) ? vet inte om alla dessa är korrekta namn.

Men är någon av dessa lätt att lägga in samt undrar jag om någon av dom är omöjlig att bricka wii eller nästan omöjligt så vill jag gärna veta och vilket Wiiware program som är bäst / Noobvänligast o lägga in / Funkar bra .

(Tyckte ni eller någon annan sa förut att man lämnar ett spår på Wii med någon slags nyckel eller något då man spelar Wiiware VC spelen men det kvittar ändå känns som det är omöjigt o bli bannad på Wii dom har inte brytt sig på 6 år samt så suger alla Wii spel online typ utom Mario kart så det kvittar vill bara kunna lira alla dessa dyra Wiiware spel ! )

( PS. Det enda jag gjort själv tidigare är lagt in Kmeaw 3.55 och några småsaker, men Både xbox har jag aldrig flashat själv och Wii chippat med Wiikey 1 2006 hos er och softmod 2010, mest pga rädd då det finns risk o bricka med dom, nämnde bara detta så ni vet ungefär vart min kunskaps nivå är om jag skulle kunna klara lägga in Wiiware program , Om guiden inte kan Bricka ens Wii så blir man ju självklart modigare o lättare då )

/tack på förhand för hjälp / tips

/Boz
    Last edited by Boz666; 2011-02-11 at 13:54.

Registrerade
    Jun 2010
    Respekt
    15
    Bump ingen som vill hjälpa med dom här programmen ?

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Citat Original inlägg av Boz666 Visa Inlägg
    Bump ingen som vill hjälpa med dom här programmen ?
    Har du bråttom någonstans?? låt det gå några dagar, alla sitter inte här varje dag... sen kanske inte alla som sitter här dagligen har ett bra svar till dig...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Registrerade
    Jun 2010
    Respekt
    15
    Ok sorry det är bara det jag är sjukt sugen på att spela dom spelen då jag har varvat typ allt som har 8 eller högre betyg på Wii 360 och PS3 och har inget o spela och vissa Wiiware spel är sjukt bra , kan såklart köra online men sugen på nått bra single player

Liknande diskussioner

1. Ixtreme LT + samt frågor angående framtiden via live
    By Boz666 in forum XBOX 360 - BANNED FROM LIVE
    Senaste inlägg: 2011-02-09, 04:42
  2. Hjälp Angående Några spel Via Softmod!!
    By Boz666 in forum Nintendo WII - Allmänt
    Senaste inlägg: 2011-01-29, 20:50
  3. Frågor Angående Blur samt SSFIV på Ixtreme LT Hjälp!
    By Boz666 in forum XBOX 360 - BANNED FROM LIVE
    Senaste inlägg: 2010-06-22, 14:07
  4. fråga angående softmod....
    By djtail in forum Nintendo WII - Allmänt
    Senaste inlägg: 2010-02-21, 22:44
  5. Angående uppgradera Bios samt Evo-x
    By Alezman in forum Evolution-X Dashboard
    Senaste inlägg: 2004-07-04, 22:38

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner