Blockera PS3 från wlan men ha den kopplad i interna nätet
Någon som vet om man totalt kan blockera PS3:an från att gå online även om den fysiskt är kopplad till nätverket? Jag vill ha min PS3 kopplad så att jag kan skicka över filer till den över nätverket, men totalt hindra den från att få kontakt med omvärlden av förklarliga skäl.
Jag har telias Thomson Gateway TG787 och hittar inte där någon inställning för att blockera den att ansluta till nätet. Hittar inget på portfoward.com heller.
Blockerade ungarnas datorer för typ 10 år sedan i dlink-router då det t.o.m. fanns så att man kunde ställa vilka tider på dygnet de skulle få tillgång eller inte, men hittar ingen sån funktion i denna 30:-/månad-skitrouter.
Nes: Bryggad|Snes: SuperWilCard 32Mbit|N64: Dr64 256Mbit|Gamecube: Viperchip |Gameboy: GB Xchanger 64 Mbit|GameBoyAdvance: Advance Flashlinker 128Mbit|MasterSystem: Original |Saturn: Luckswitchswap|Dreamcast: Original|xbox: Flashad|Xbox360: Hitachi_iXtreme_v1.51, Jtag, Xbrebot, Xexmenu 1.1, 320GB int.HDD|Xbox360 Slim: 250GB Original|PS1: Chippad|PS2: Messiah-Chippad |PS3 Slim: 500GB, Kmeaw 3.55 CFW, multiMAN|PS3 Slim: 160GB, Senaste OFW|Vectrex, c64, Amiga och en massa andra: givetvis original
Bookmarks