Jag vill kunna lira gba-spel på mitt dsi xl som jag har ett m3i zero kort till.
Så min fråga är vad behöver jag köpa för prylar/adaptrar osv för att få det att funka?
Tack på förhand!
Jag vill kunna lira gba-spel på mitt dsi xl som jag har ett m3i zero kort till.
Så min fråga är vad behöver jag köpa för prylar/adaptrar osv för att få det att funka?
Tack på förhand!
Vad jag vet stödjer väl inte DSi eller DSi XL/LL GBA spel i huvudtaget?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
inte ens med DSTWO-kortet som har emulation direkt på kortet?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Japp, en dstwo istället för din m3 så kan du spela GBA. Dock ej i native gba läge, utan som emulator.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
mjo, vet att m3i zero inte funkar med bara det.
därför jag tänkte att kanske något liknande som detta hade funkat: (fast då med rätt slot)
http://www.psxcare.com/product.php?xProd=732&xSec=81
men får köra på ett dstwo då, rörigt att ha två kort bara
och vill då inte byta ut mitt m3i zero mot ett dstwo då jag hört att m3i zero är bättre.
så får ha det enbart till gba-lir
iofs blir det ju bara som att jag byter mellan två "spel" ist för att inte använda flashkort alls och behöva byta mellan ett tiotal spel-kasetter ist hehe
Eller så kommer du på att alla dina spel fungerar lika bra på dstwo så kommer du låna ut din m3 till någon polare och sedan glömma bort den allteftersom åren går... :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
haha kan bli så också ja
btw, följer det med något minneskort om man köper dstwo?
såg ingen info om det på psxcare och har kollat runt lite på andra ställen också men även där finns ingen info om det skulle följa med ett minneskort eller ej..
Google is your friend!
Bookmarks